DdD back office – effektiv lagerstyring og administrasjon

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/clients/client0/web13/web/wp-admin/includes/plugin.php on line 1395

Back-office-delen i DdD Retail-løsningen leveres selvfølgelig med de mest nødvendige funksjonene ved lagerstyring og administrasjon, for eksempel:

– Varemottak (manuelt eller via EDI) – Opprette varegrupper – Opprette leverandører – Opprette sortimenter – Statusoppgjør – Vareflytting mellom butikker – Varesøk i egne og andre butikker

RapportgeneratorFølg med på butikkdriften – hent ut statistikk om vanlige nøkkeltall, som for eksempel:

– Omsetning – Bruttoomsetning – Nettoomsetning – Bruttoavanse – Omløpshastighet … og mye mer 

 

Benytt deg av de forhåndsdefinerte rapportene, eller sett sammen dine egne. De mest brukte rapportene kan genereres automatisk, slik at de er klare om morgenen.

 

Cloud Computing

Back-office-delen leveres som en Cloud Computing (skybasert) løsning. Dette gir følgende fordeler:

Fra én til mange – ubegrenset skalering
Tilgang til back office via nettleser uavhengig av sted og tid
Ingen ekstra kostnader for servere
Høy datasikkerhet – kontinuerlig, automatisk sikkerhetskopiering av data
Automatisk oppdatering av programvare