Ha tilgang til og forvalt salgsstedene dine sentralt
Vi har utviklet DdD Admin-appen i skyen, slik at du har et fleksibelt og intuitivt program til styring av DdD POS-systemene dine i forskjellige butikker når som helst, fra hvor som helst. Reduser feil, spar tid og sikre at du meddeler det samme i alle de forskjellige butikkene dine.
Lag topp- og bunntekst på kvitteringen og velg hvilken vareinformasjon som skal vises på den.
Lag diverse tekster for gavekort, kredittkuponger og byttelapper
Du kan lede salgsmedarbeidere sentralt – navn, brukerrettigheter, hvilket språk de vil ha på brukergrensesnittet.
Gjør arbeidsprosessene mer fleksible ved å endre fargene på viktige knapper for å utheve spesifikke funksjoner
Hvis du administrerer mer enn én POS, er det enkelt å merke en av dem som standard og kopiere funksjonene til resten.
Du kan overvåke temperaturen på hver POS-PC, hvor mye kapasitet det er igjen på harddisken, om en oppdatert antivirus er installert og hvor lenge PC-en har vært på.
Administrer forskjellige funksjoner som for eksempel valuta, internettsnarveier og søkeparametre
Definer butikkene som det skal være mulig å flytte varer mellom
Last opp bilder til POS-en
Håndtering av alle kassaapparater sentralt reduserer risiko for feil og sikrer at du kommuniserer det samme på kvitteringer, gavekort osv. Dessuten har du full kontroll over salgsmedarbeidernes rettigheter. Sist, men ikke minst, reduserer du også ressurser, siden en person kan oppdatere alle kassaapparater i flere butikker ved å kopiere funksjoner fra den valgte standard POS-PC-en.