Intern produktutvikling
DdD har intern utvikling med svært dyktige utviklere
Utviklingsmodellen vår er basert på en smidig tilnærming og involverer prototyper og korte lanseringssykluser. Utviklingsmodellen avhenger av produktet. For svært komplekse produkter tar vi en mer analytisk tilnærming, men vi følger også prinsippene bak korte lanseringssykluser.
Vår forretningsidé er å skaffe kundene våre de teknologiske midlene til å støtte og automatisere forsyningskjeden fra varemottak til salg på moteforhandlerens salgsplattformer.
Dette føyer seg sammen med vår visjon om å ligge i forkant av teknologikonkurransen innen POS og levere ny teknologi til moteforretningsbransjen i en rimelig pakke som krever lite vedlikehold.
Innenfor disse generelle retningslinjene ønsker vi å levere den mest omfattende standardløsningen for POS på markedet. Den vil støtte kjerneområdene av kundenes bedrifter og deres vekst og gi dem fleksibilitet til å raskt reagere på endringer og skiftende krav.
DdD har gjort kontinuerlig fremgang i levering av skytjenester i løpet av det siste tiåret, og vi vil fortsette denne reisen videre i årene som kommer. Produktene har gjennomgått enorme utviklinger og vi har en unik stilling og arkitektur som muliggjør solide og skalerbare skyløsninger for fremtidens moteforhandlere.
I årene som kommer, vil vi fortsette å utvikle nye funksjoner og produkter fra skyløsningene våre. Målet med denne reisen er å gi kundene våre en selvdrevet løsning og kapasitet til å konfigurere og distribuere programmene i nye butikker over hele verden. Vi vil skape og levere brukeropplevelsen som moderne brukere krever, siden de vil ha mer funksjonsrike og allment utbredte apper. Vi vil også levere en omfattende API som er nødvendig for et tett samarbeid med funksjonsleverandører.
Møte med kundene våre
Dagens forhandlere forventer mer enn noensinne av sine digitale løsninger. Dette øker behovet for en IT-serie for forhandlere som leverer funksjonalitet, brukervennlighet og skalerbarhet. Vi har identifisert fire viktige områder som vi regner med vil ta førsteprioritet hos forhandlere nå og i årene fremover:
Forhandlere ønsker i økende grad å utforme forretningene sine med kundeopplevelsen som prioritet. Dette krever nye IT-systemer og globale integrasjoner og tilkoblingsmuligheter, som er i stand til å skape en sømløs shoppingopplevelse på tvers av kanaler og lokaler.
DdD har startet denne reisen med klikk-og-hent, og vi vil sammen med kundene våre fortsette reisen mot shopping i flere forskjellige salgskanaler. På og av nettet.
Nye muligheter dukker opp og gir forhandlere større fleksibilitet i butikkene. Ved hjelp av mobilenheter kan forhandlere dra nytte av nett-apper overalt i butikkene, til lojalitetsregistrering eller åpning av flere POS-er i de travleste salgsperiodene.
DdD har allerede lansert den mest fleksible løsningen, med et fullstendig nettbasert POS-program. Vi vil fortsette reisen i årene fremover og opprette nye apper på den samme plattformen.
Lojalitetsprogrammer blir stadig mer populære, og de fleste forhandlere har opprettet systemer for å beholde kundene. I årene fremover regner vi med at disse systemene ikke bare vil belønne lojale kunder, men også i økende grad brukes til å forbedre brukeropplevelsen på alle plattformer.
Hos DdD tror vi på verdien av kundedata, og vi vil fortsette å skape og optimalisere informasjon i lojalitets-appen vår, noe som gir forhandlere bedre muligheter til å skape verdi for kundene sine.
Etter hvert som mengden av funksjonalitet øker, krever forhandlere enda mer intuitive og fleksible IT-systemer. Forhandlere vil ha bare en enkel pålogging, og en app som kan brukes til å administrere kjernevirksomheten fra varemottak til salg til sluttkunder.
DdD har hatt dette som fokus siden den nye DdD POS ble lansert. Den nye plattformen vil støtte forhandlere i hele verdikjeden i en fleksibel, intuitiv og plattformuavhengig app og dermed skape den samme brukeropplevelsen uansett hvilken plattform butikkene foretrekker.